PREGUNTES FREQÜENTS

El club està obert a tothom per jugar a tennis o a l'pàdel, per gaudir de restaurant o de la resta de serveis que oferim, només cal reservar abans de venir

Si és soci pot reservar pista de tennis o pàdel per a l'aplicació web o per telèfon amb 48 hores d'antelació. En cas de no ser soci es pot reservar pista amb 24 hores d'antelació trucant a el telèfon de l'Club.

El preu de les pistes és diferent depenent de la temporada, per ampliar aquesta informació pot posar-se en contacte amb nosaltres.

L'horari de el Club és variable depenent de la temporada, de totes maneres pot consultar a l'apartat d'Horaris.

Informació de la casa/campus de Setmana Santa, d'estiu i de Nadal?

Sli121