CLUB TENNIS D'ARO

sobre Nosaltres

Carta de el president

El Club Tennis d'Aro és per història, tradició i instal·lacions un dels millors Clubs de tennis de la província de Girona. Com Junta Directiva tenim el deure de preservar aquest actiu, construït dia a dia per quantitat de famílies i socis que han fet al Club la seva segona casa.

Un dels compromisos d'aquesta Junta Directiva ha estat des del primer dia, l'acostament de la gestió a l'soci. En aquest sentit els Srs Socis tenen a la web, un canal obert de suggeriments perquè el Club cobreixi, en la mesura del possible, seves necessitats o inquietuds. Amb l'aportació de tots la gestió de l'Club serà mes eficaç.

així doncs, us convidem a participar i us animem a que ens envieu fotografies històriques o temes d'interès per fer d'aquesta, la nostra web, el més integradora i participativa possible.

Història de el club

El CLUB TENNIS D'ARO, va néixer a 1973, sent el primer Club de la Costa Brava dedicat a aquest esport que, llavors, encara no gaudia de l'àmplia difusió de la qual gaudeix actualment.

A la dècada dels 70 es van disputar la Copa Annie Soisbault i el Campionat d'Espanya d'aficionats.

A la dècada dels 80 es van disputar la Copa Jean Borotra, La Copa Valerio, La Copa Galea, La Copa de SM Reina Sofia, El Torneig Fiat de Llegendaris de l'Tennis, la Fase Final de la Copa d'el Sol, el Campionat d'Espanya de veterans i el Campionat de Presidents de Clubs de Tennis d'Espanya.

A la dècada dels 90 es van disputar la Copa d'el Sol (conquerida a 1991), Campionat d'Espanya de Veterans, Campionat de Catalunya Sub-13, Màster de l'Circuit Juvenil d'Estiu de Catalunya, i fàmacs Catalonia Open en cadira de rodes. Actualment se celebren oberts com el Campionat de Catalunya Sub-11, Campionat d'Espanya de cadira de rodes, i competicions de totes les categories.

14 PISTES DE TERRA BATUDA
2 PISTES DE GREEN SET
6 PISTES DE PÀDEL
2 PISTES DE MINI TENNIS
3 FRONTONS
1 GIMNÀS

Les nostres inslataciones

• gimnàs
  • Entrenament Crossfit
  • 3 frontons
  • Piscina de 24 x 12 (electròlisi salina)
  • Sauna
  • Zona de Jocs Infantils
  • Sala de Jocs
  • Bar Restaurant
  • Escola de Tennis i Pàdel
  • Clínica d'osteopatia i fisioteràpia

Galeria d'imatges

Àmplia galeria i vídeos multimèdia del nostre club.

Multimèdia

Junta Directiva

Aquesta Junta Directiva va ser ratificada per la Junta electoral el 30 de Maig de 2019 per dirigir el Club durant els propers 4 anys, està formada pels següents senyors Socis:

Josep Maria Tura Torres – President

Emi Palacios Jimenez – Vice presidenta económica