Logo50anysClubTennisDaro
Escola de Tennis i Pàdel
Entenem la pràctica del Tennis i del Pàdel en totes les seves vessants, des de la lúdica a la competitiva, i en totes les intensitats. Valorar-les totes ens exigeix disposar de personal docent preparat per oferir el millor servei a cada necessitat. Les escoles són una bona manera per entendre també l’educació, l’esport i els valors.
club-tennis-daro-222303
Club Tennis d’Aro
des 1973

El CLUB TENNIS D'ARO, va néixer a 1973, sent el primer Club de la Costa Brava dedicat a aquest esport que, llavors, encara no gaudia de l'àmplia difusió de la qual gaudeix actualment.

Actualment se celebren oberts com el Campionat de Catalunya Sub-11, Campionat d'Espanya de cadira de rodes, i competicions de totes les categories corresponents a circuits de Girona, Catalans i d'Espanya, així com tota classe de competicions reservades a socis.

avantatges per
els nostres socis de el club

• Accés a totes les instal·lacions de l'Club.
  • Accés a les borsa de jugadors / servei de partits.
  • tarifes especials: escola de tennis i pàdel.
  • Participació en les lligues provincials, regionals, estatals.

Pistes de terra batuda

Pistes de Pàdel

Pistes de Green setembre

Pistes de Mini Tennis

Pràctiques Tennis & Padel
Totes les edats són benvingudes joves promeses, juniors i adults. només jugar, relaxar-se i gaudir. Ens encarreguem de tot!
swg-ae-wind-generator

Els nostres col·laboradors